среда, 20 января 2021 г.

Методична скарбничка

 

 

Без прагнення до наукової роботи учитель    неминуче потрапляє під владу  трьох педагогічних демонів:

механічності, рутинності, банальності.

                                                                                                                   (А.Дістервег) 

Справжній педагогічній творчості властиві риси дослідження, творчого узагальнення своєї праці. 

                                                                                                                              (В.Сухомлинський)

Використання усної народної творчості на уроках обслуговуючої праці. 

Кваліфікаційна робота на тему: "Формування предметної компетентності шляхом впровадження інноваційних технологій на уроках фізики" 

Схема самоаналізу уроку 

Рекомендації педагогам у роботі з обдаровами дітьми 

Навчальна програма гуртка художньо-естетичного напряму "Фантазія" 

Навчальна програма гуртка художньо-естетичного напряму "Креатив" 

Індивідуальна освітньо-професійна траекторія

Випускна робота на тему"Поєднання традиційних і інтерактивних технологій на уроках обслуговуючої праці" 

пятница, 15 января 2021 г.

5 клас

 

Трудове навчання (дівчата)   5 клас
 
Шановні дівчатка!
 
Ви відкрили сторінку, яка створена спеціально для Вас.
Сміливо мандруйте цією сторінкою!
    Працюючи самостійно, виявляйте творчість та ініціативу, беріть на себе відповідальність за ухвалення рішень.
    Ваші вмілі та вправні руки вже створювали красиві вироби.
    Сподіваюсь, що ці завдання допоможуть Вам самореалізуватися, нададуть натхнення і наснаги в навчанні та творчості.
 
Фантазуйте і творіть!
 
Приємних Вам рукоділок та цікавих     творилок !
 Проект - це результат проектування, що складається з  документації та виробу.
 
Проектування - це творча, послідовна діяльність людини,   що спрямована на вирішення певного завдання, виготовлення проекту.
 
Для виконання творчого проекту тобі необхідно виконати 
                            4 кроки або 4 етапи:
 
1.Організаційно-підготовчий етап (визначення або уточнення завдання, висунення вимог до виробу, пошук малюнків подібних виробів).
 
2.Конструкторський етап (на основі малюнків та вимог виконуються зображення з необхідними змінами для виготовлення виробу).
 
3. Технологічний етап ( виготовлення виробу за розробленими зображеннями).
 
4.Заключний етап (висновки на відповідність вимогам, поради щодо виготовлення, підрахунки витрат на проект). 
 
 
 
Обєкт проектної діяльності "Іграшкові меблі" 
  

 14.01 Тема: Конструкційні матеріали для виготовлення іграшкових меблів.

Іграшкові меблі із сірникових коробок. Як зробити меблі своїми руками з паперу та картону? 

21.01 Тема: Іграшкові меблі - як вид рукоділля. Послідовність виготовлення виробу(ліжка).правила безпечної праці прироботі з різними інструментами.

18.02 Тема:Місце хліба в повсякденному харчуванні. Прості бутерброди. Технологія приготування бутербродів. Праила безпечної праці та санітарно-гігієнічні вимоги під час приготування їжі.  

Матеріали до уроку. 

Фоторепортаж з уроку 







понедельник, 11 января 2021 г.

Підвищення кваліфікації


 
Підвищення кваліфікації
 

 
Підвищення кваліфікації за програмою:
 
 
(ІІ сесія)
 

11.01.21

 Дистанційне навчання

11.01.21

 Фотогалерея

11.01.21

 Ідеї для творчості

Нормативно-правове забезпечення

 


Про мене

  

 

 C:\Users\User\Desktop\DSC_1179.JPG

  Титова Людмила Григорівна

вчитель трудового навчання та технології 

КЗ "Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа

 І-ІІІ ступенів"

 

    Проблема, над якою я працюю - формування етнокультурної компетентності учнів на уроках обслуговуючої праці.

    У своїй роботі я намагаюся привернути увагу учнів до самих себе, до естетичних витоків пращурів, до України, до нашої благословенної землі, оберігаючи їх від лукавства, намулу в душі, спрямовуючи до чистого джерела любові до рідного краю! 

    Право на працю в нашому суспільстві - це не тільки право на заробіток, це перш за все право на творчість. На своїх уроках я намагаюся навчити дітей творчо мислити, прагну запалити вогонь творчості в кожній молодій людині, прилучити до першоджерел народного мистецтва. 

    У такому багатогранному процесі, як виховання творчої особистості, неабияке значення має формування окремих пізнавальних іетересів, котрі дають змогу розв'язувати одночасно і розвивальні, і дидактичні завдання, які проводяться у формі індивідуального тренінгу та ігрових моментів, що допомагає моделювати творчий процес, створює сприятливі умови для розвитку творчих здібностей учня, стимулює інтерес до самостійних досліджень.

    Метою моїх уроків є формування технічно і технологічно освіченої особистості, підготовленої до життя та активної трудової діяльності в умовах сучасного високотехнологічного інформаційного суспільства, життєво необхідних знань, умінь і навичок, забезпечення умов для професійного самовизначення учнів, виховання культури праці. Саме це найбільше повно відображає в собі проектно-технологічна діяльність, під час якої учні вчаться не лише виготовити певний виріб, а й творчо і критично мислити, працювати з інформаційними джерелами, складати різні види проектно-технологічної документації, використовувати набуті знання з основних дисциплін, здійснювати аналіз та оцінку технологічних обєктів, свідомо обирати ті чи інші технологічні процеси, трудові прийоми і технічні засоби, знайомитисьзі світом професій. Враховуючи нову програму з трудового навчання і потребу кожного школяра у створенні особистого проекту, учні, окрім опанування навчального матеріалу, вивчають послідовність виконання проекту, використовуючи необхідний теоретичний матеріал, готуються до захисту своєї розробки. Так були створені роботи: "Прикраса для сучасної панянки", "Вишита картина", "Пасха - великодній обрядовий хліб", готувалися презентації.

    Основні труднощі, які виникли у мене, як учителя трудового навчання, це зменшення навчального часу без суттєвого ущільнення матеріалу, коли доводиться їадіювати всі свої здібності для інтенсифікації навчання. Тут добре допомагає використання інтерактивних методів як для навчання, так і для виконання практичних робіт.

    Усі уроки трудового навчання та технології проходять творчо, у творчій атмосфері співпраці і нових ідей. І хоча зараз дехто вважає їх не основними, якими можна знехтувати, я пишаюся тим, що я вчитель саме цього предмета, бо саме в праці народжується істина душа людини, саме через творчість можна відчути найвище задоволення від мистецтва. Це одна з небагатьох навчальних дисциплін, в якій можна поєднати розумову й фізичну діяльність дитини, розвинути праву півкулю її мозку, дати змогу побачити й відчути крізь століття мистецькі надбання наших предків, шанувати працю людини.

    Залучаючи учнів до творчості, вишиваючи рушники, серветки, картини, я намагаюся створити сприятливий емоційний фон, тому що діти відчули єдність поколінь у родині, самі почали вишивати, співати народні пісні, відзначати дати народного календаря.

    Отримуючи на уроках обслуговуючої праці знання та вміння мої учні демонструють та стають призерами під час проведення різноманітних заходів і конкурсів як на рівні міста, так і області.

    Беру активну участь у роботі методичного об'єднання, розробила інструктивні картки та практичні рекомендації до уроків модуля "Технологія вишитих виробів". Мистецькі традиції не повинні використовуватися без реалій сьогодення. Я переконана - їх потрібно розвивати, доповнювати, збагачувати, тобто осучаснювати, звичайно, у національному вимірі.

    Сама я дуже люблю мистецтво та красу. Якби була змога, я б клонувала себе якнайменше тричі, щоб устигати займатися всім, що мені подобається.

    Захоплююся вишивкою (у моїй колекції є вишиті картини, ікони, рушники та сорочки), бісероплетінням, в'язанням. Я люблю життя в усіх його проявах.

Життя - це неповторна мить,

Життя - це неосяжність, вічність ціла.

Як іскорка, - воно спахне, згорить,

Нехай, лише б душа твоя не тліла.

Життя прожить - не поле перейти.

Воно біжить невпинно й невблаганно,

Та треба своє місце в нім знайти,

Щоб і нащадки ще про нас згадали

 

      

 

 

 

 

 

Підручники



1.5 клас Трудове навчання І.Ю.Ходзицька, Н.М.Павич "Аксіома" 2013 рік

   (для дівчат)

2. 5 клас Трудове навчання В.К.Сидоренко, Т.С.Мачача "Сиция" 2013 рік

3.6 клас Трудове навчання В.К.Сидоренко, Т.С.Мачача "Сиция" 2014 рік

 4.6 клас Трудове навчання І.Ю.Ходзицька, Н.М.Павич "Аксіома" 2014 рік

5.7 клас Трудове навчання І.Ю.Ходзицька, О.І.Безносюк "Аксіома"2015 рік

6.7 клас Трудове навчання Т.С.Мачача, В.П.Титаренко "Сиция" 2015 рік 

7.8 клас Трудове навчання Т.С.Мачача, Т.В.Стрижова "Сиция" 2016 рік 

8.8 клас Трудове навчання І.Ю.Ходзицька, В.П.Тименко "Ранок" 2016 рік

9.9 клас Трудове навчання А.І.Терещук, О.Ю.Медвідь "Літера" 2017 рік

10.9 клас Трудове навчання І.Ю.Ходзицька, В.П.Тименко "Ранок" 2017 рік 

11. 10 клас Технології І.Ю.Ходзицька, Н.І.Боринець "Ранок" 2019 рік 

12. 10 клас Технології В.І.Туташинський, І.В.Кірютченкова "Педагогічна думка" 2018 рік